luni, 30 august 2010

Gogoși cu iaurt


Timp de preparare:
1 ora si 30 minute (complexitate redusa)

Ingrediente:
750 gr faina, 1 pahar cu apa, 1 cub drojdie, 1 ou, 100 gr iaurt simplu, esenta de vanilie, zahar vanilat, coaja de lamaie, un praf de sare, ulei (pentru compozitia de gogosi 3 linguri, pentru prajit folosim in functie de marimea vasului in care prajim gogosile).

Mod de preparare: Apa am incalzit-o putin si am dizolvat in ea drojdia, zaharul vanilat si esenta de vanilie.

Faina am asezat-o intr-un bol si am adaugat apa calduta cu drojdia, iaurtul, 3 linguri de ulei, un praf de sare, un ou si coaja de lamaie.

Am framantat aluatul si l-am lasat sa creasca 1 ora.

Cand aluatul si-a dublat volumul am format gogosile. Am facut unele mari si unele mici. Pe cele mici le-am facut dintr-o foaie de aluat intinsa pe o planseta (le-am taiat cu un pahar). Pentru gogosile mari nu am mai intins aluatul l-am modelat pur si simplu in maini. Am facut si o gogoasa impletita. :)

Am prajit gogosile pe ambele parti in ulei.

Nu le-am pudrat cu zahar pentru ca noi le-am servit cu dulceata de cirese.
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 comentarii: on "Gogoși cu iaurt"

Trimiteți un comentariu