sâmbătă, 14 august 2010

Prajitura Georgiana


Timp de preparare:
1 ora si 15 minute (complexitate redusa)

Ingrediente:
Blat:
5 oua
5 linguri de zahar
5 linguri faina
3 linguri ulei
2 linguri cacao
1 praf de copt

Crema:
2 oua
250 ml frisca lichida
1 cana lapte
10 g gelatina
150 g zahar

Glazura:
150 g ciocolata
50 ml frisca lichida

Mod de preparare: Intr-una din zile asteptam niste prieteni pe la mine si am vrut sa-i servesc cu ceva dulce facut in casa.Desi am tot cautat din blog in blog,nu m-am putut decide la o reteta anume.Nu doream nici o reteta pe care o mai facusem deja,vroiam ceva nou,asa ca iata ce a iesit......
Am facut un blat din 5 albusuri batute spuma cu 5 linguri de zahar,adaugand apoi galbenusurile,uleiul,faina amestecata cu cacaoa si praful de copt.Am uns o forma cu ulei si am tapetat-o cu faina,punand apoi compozitie si introducand-o la cuptor.
Intre timp am pus cana de lapte,cele 2 oua si zaharul pe foc si le-am lasat pana au devenit asemeni unei smantani mai groase.Cand aceasta crema s-a racit putin am adaugat gelatina(care a fost pusa la inmuiat) si frisca batuta.
Am taiat blatul in doua si am intins crema,blat,crema apoi glazura(am pus ciocolata la bain-marie iar cand s-a topit am adaugat niste frisca lichida-dar se poate pune si unt).
Pofta buna!!!!!
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 comentarii: on "Prajitura Georgiana"

Trimiteți un comentariu