vineri, 23 aprilie 2010

Maioneza Fiarta


Ingrediente de baza :

4 galbenusuri
4 lingurite zahar praf
4 lingurite smantana
70 gr unt (rama)
1 lingurita otet
mustar optional (eu nu am pus )
sare
400 ml smantana sau iaurt
6 catei usturoi
patrunjel verde


Preparare :

Cele 4 galbenusuri se freaca cu 4 lingurite zahar praf, 4 lingurite smantana, 70 gr unt (rama), 1 lingurita otet si un pic de sare . Asezam vasul deasupra altui vas in care am pus apa sa fiarba si deasupra aburilor amestecam pana se ingroase . Se poate adauga la cele de mai sus si un pic de mustar daca doriti cca 1 lingurita , numai cat sa dea un pic de gust. Se ia de pe aburi si se adauga cele 400 ml smantana se mai sareaza dupa gust.
Aceasta este reteta de baza al maionezei fierte. Sa fie mai interesanta si sa pot folosi si la fripturi diferite eu am zdrobit cateii de usturoi si i-am frecat cu un pic de sare si ulei sa se faca pasta ,apoi i-am adaugat la maioneza luata de pe foc si am mai pus niste patrunjel tocat, apoi am pus peste smantana.
Maioneza astfel preparata se pastreaza mai mult timp decat cea clasica si are avantajul ca nu este gretoasa si se poate imbogati cu fel de fel de verdeturi de care dorim noi . De aceasta data eu am facut varianta cu usturoi.Putem adauga la aceasta castraveti murati razuiti fin , ou fiert si razuit fin . Se mai poate imbogati acesta cu tarhon maruntit , cu hrean razuit .
Se poate folosi la orice fel de friptura sau preparat din carne .
Pofta Buna !!!!!
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 comentarii: on "Maioneza Fiarta"

Trimiteți un comentariu