vineri, 6 august 2010

Tort Diplomat


Timp de preparare:
2 ore (complexitate redusa)

Ingrediente:
6 oua
10 linguri de zahar
400 ml frisca lichida
3 plicuri gelatina(Dr Oerker-pt aspic)
fructe (eu am pus din compot)
2 plicuri gelatina pt decor( in top)

Mod de preparare: A fost ziua mamei mele si m-am gandit sa-i prepar tortul preferat.E pentru prima oara cand il fac,reteta am luat-o de la o prietena ....tortul a iesit delicios dar gelatina pe care am pus-o deasupra s-a taiat si nu arata prea bine...asa ca-mi cer scuze pt decor,data viitoare nu voi mai da gres.
Am separat galbenusurile de albusuri,albusurile le-am batut cu teleul si cu 6 linguri de zahar fff bine pana au devenit tapene si le-am bagat la frigider.Am mixat frisca si am bagat-o si pe ea la frigider.Galbenusurile le-am frecat cu 4 linguri de zahar iar apoi le-am pus intr-un tuci pe foc pana s-au incalzit putin iar dupa aceea am adaugat gelatina(cele 4 plicuri care au fost pregatite ca in instuctiuni eu folosind ca lichid sucul de la compoturi).Am tinut un minut pe foc,dupa ceas ca sa nu isi piarda gelatina proprietatile dupa care le-am lasat sa se racesca putin.Intre timp am taiat fructele,am avut ananas si un cocteil de fructe.Dupa ce s-a racit putin crema de galbenusuri si gelatina am adaugat pe rand albusurile batute urmate de frisca si am amestecat f bine totul pana la omogenizare(am fol mixerul).Am pregatit tava in care urma sa pun totul,am imracat-o in folie de plastic apoi am pus un rand de piscoturi inmuiate in compot ,fructe,compozitie iar fructe si iar compozitie.Se pune la frigider,eu am facut-o cu o zi inainte.Stiu ca ar fi trebuit sa pun mai intai crema si apoi piscoturile ca atunci cand o rastorn sa fie "normala" dar mie imi place munca asa ca am mai facut o rasturnare.Decorul l-am facut a doua zi,imi pare rau ca am taiat gelatina dar se mai intampla.....asa invatam din greseli.Tortul a iesit delicios si a fost apreciat de toata lumea.
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 comentarii: on "Tort Diplomat"

Trimiteți un comentariu