joi, 5 august 2010

Prajitura cu nuca de cocos


Timp de preparare:
1 ora si 15 minute (complexitate redusa)

Ingrediente:
10 oua
400g zahar
3 plicuri vanilie
150g nuca de cocos
7 linguri faina
4 linguri ulei
1-2 linguri cacao
400ml lapte
100g unt
1/2 lingurita de praf de copt
ciocolata/nuca de cocos pentru ornat

Mod de preparare: Nu am nicio indoiala ca foarte multe persoane isi aduc aminte de acele seri de duminica petrecute alaturi de colegele de facultate.Isi aduc aminte de acele mancaruri,prajituri,discutii care faceau deliciul intalnirilor,care nu au fost niciodata mai gustoase,mai savuroase ca atunci.Aceasta reteta este una dintre preferatele mele cand vine vorba de prajituri testate in facultate.Probabil va ganditi ca am aceasta reteta de la prietena mea,dar ma tem ca ea a vrut sa o tina secreta(nu a vrut sa mi-o impartasesca indiferent cat am insistat).Dar rasfoind din intamplare o revista norocul mi-a zambit......
Pentru blatul intai avem nevoie de 6 albusuri pe care le batem spuma cu 200g zahar.Punem apoi zaharul vanilat,150g nuca de cocos si 3 linguri de faina.Ungem o tava cu unt,tapetam cu faina si turnam prima compozitia.
Blatul al doilea necesita 4 albusuri batute spuma cu 4 linguri de zahar,peste care se adauga 4 galbenusuri,4 linguri de ulei,4 linguri de faina amestecata cu praful de copt si cacaoa.
Se toarna cea de-a 2 compozitie peste prima si se da la cuptor.
Intre timp se amesteca cele 6 galbenusuri cu zaharul(200g),laptele,3 linguri de faina,zaharul vanilat si untul si se pune pe foc.Este gata cand a ajuns la consistenta unei smantani mai consistenta(groasa).
Dupa ce ati scos prajitura de la cuptor si ati lasat-o sa se raceasca turnati crema.Decorati prajitura cu nuca de cocos si ciocolata.
Pofta buna!!!!!
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 comentarii: on "Prajitura cu nuca de cocos"

Trimiteți un comentariu